اتفاق اتفاقی


SS501 story

داستان هایی از دنیای دابل اسی ها

قسمت نهم

همه اعضا تعجب کردن و کیو با عصبانیت گفت دیوونه شدی مگه دوربین ترس داره نفس بااضطراب گفت اره برای من ترسناکه من از بچگی اعتماد به نفس نداشتم نمیتونم جلوی دوربین یا جمع حرف بزنم حالا چیکار کنیم هیونگ گفت بهتر تو حرف نزن میگیم لاله مگه نه بچه ها فکر خوبی نیست هیون با یه خشم به هیونگ نگاه کرد هیونگ گفت خیلخوب بابا میدونم سه ثانیه وقت دارم از جلوی روت گمشم ولی من هنوزم با این سه ثانیه مشکل دارم نمیشه حالا بشه پنج ثانیه جونگمین که داشت دیوونه میشد گفت واقعا میخوای بمیری نه؟؟؟؟هیونگ گفت باشه بابا اصلا لال میشم خوبه؟؟؟ یونگی:عالیهههه کیو : خوب حالا چیکار کنیم یونگی مگه میشه همچین دختر شیادی از دوربین بترسه یه دفعه نفس محکم زد وسط پای یونگ سنگ یونگ سنگ هم که داشت از درد به خودش میپیچید جیغ زد مگه بیماری ؟؟؟؟ نفس با ارامش : به من میگی دختره ی شیاد؟ هیون داد زد فعلا به فکر راه حل باشین دوساغت دیگه مصاحبه است یه دفعه یونگی گفت خوب باهاش کار کنیم یادش بدیم چی بگه هیون گفت چی میگی تو اون میگه از دوربین میترسم یونگی:خوب اینو بپوش و بعد یه عینک کاملا دودی صفحه بزرگ بهش داد وقتی نفس پوشیدش گفت وای هیچی نمیبینم یونگی هم در جواب گفت خوب وقتی دوربین رو نبینی اضطراب هم نداری فقط باید قبلش یاهات کار کنیم بعدش تمام سوالا را با هاش کارکردن هنوز یک ونیم ساعت دیگه باقی مونده بود که هیونگ در حالیکه یه تیپ خوشگل زده بود اومد بیرون نفس وقتی هیونگ رو دید محوش شد هیونگ خیلی نگران بودکه خودش یا نفس سوتی ندن لحظه اخر رو به بچه ها کرد و گفت برام دعا کنین یه دفعه جونگمین گفت بسه بسه فیلم هندی بازی نکن کیو :یادت رفته ما به خونت تشنه ایم یونگی : غصه نخور داداش برات دعا میکنیم هیونگ که از خوشحالی ذوق مرگ شده بود گفت جدی میگی؟؟؟یونگی گفت اره مطمعن باش من یکی که تا اخرش دعا میکنم دوباره پاتو تو این خونه نذاری نفس سرشو تکون داد و گفت نچ نچ نچ شما مثلا دوستاشین ها یه دفعه هیونگ گفت به توچه دختره ی فظایی ؟؟؟نفس جیغ زد:خوبی به ادمای مثل تو نیومده!!پسره ی دیوونه هیونگ گفت به من میگی دیوونه ؟؟؟یه دفعه جونگمین گفت چرا دعوا میکنین جفتتون دیوونه این !!!بعدشم اینکارا را که میکنیین میفهمن را بطه تون دروغه ها هیونگ و نفس رفتند و سوار ماشین شدند


خوب این قسمت تمومید انیانگ

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:, ساعت 13:50 بـ ه قـلمـ نفس خانوم



طراح : صـ♥ـدفــ